Csokrok papírvirágból

 

Sziasztok!
Ma megmutatom nektek, hogyan készültek a menyasszonyi, és a koszorúslány csokrok, valamint a kitűzők. :)

Anyukámmal közösen találtuk ki hogy hogyan lehetne megcsinálni, majd közösen csináltuk meg, bár a nehezét, és nagyját ő csinálta. Ezúton is szeretném még egyszer megköszönni Neki. <3 <3 <3
Na de ne is szaporítsuk a szót, térjünk a lényegre!
Az alap koncepció ebből a rózsahajtogatási módszerből indul ki.
Mi azonban kicsit módosítottunk rajta. (Pontosabban anyu)
A levágott krepp papír csíkokba, bele ragasztottunk és hajtogattunk egy fénymásolópapír csíkot hogy legyen a virágnak tartása, és hogy spóroljunk a krepp papírral. (Mert ha sima krepp papírt használunk, akkor nagyon sokat kell használni hogy legyen tartása is és ne legyen túl kicsi a virág)





A koszorúslányoké meg sima színes papírból lett csinálva.
Szóval ezekből a csíkokból a videóban mutatott technikával készültek a virágok, viszont mi fogpiszkálót használtunk hurkapálca helyett. Először ráragasztottuk a fogpiszkálóra a papír csíkot, majd megvártuk hogy megszáradjon a ragasztó. (nem celluxot használtunk hanem folyékony ragasztót)
 




Amikor a virágok kész lettek, összeragasztottuk őket, és száradásik össze lettek fogva gémkapoccsal.
 
Közben én megcsináltak a csokrok alapját. Ehhez használtam lufi tartó pálcát, egy megfelelő méretű hungarocellgömböt, egy félbevágott fogpiszkálót, egy erősebb fajta cérnát, egy papírgurigát, és némi celluxot.
Először is levettem a lufi tartó pálca felső részét, és feszesen vezetett cérnával hozzárögzítettem a hungarocellgömbhöz úgy, hogy a gömb másik oldalába (azaz a csokor tetejébe) beleszúrtam a fogpiszkálót, és a cérnát mindig körbetekertem rajta egyszer, és úgy haladtam tovább. Tehát megkötöttem a cérnát a lufitartón, a tartót odaszorítottam a gömb aljához, a cérnát feszesen a gömb oldalán felvittem a fogpiszkálóig, ott egyszer rátekertem a fogpiszkálóra, majd haladtam tovább a gömb másik oldalán lefelé, és mikor visszaértem a lufi tartóhoz, a cérnán kötöttem egyet. Ezt több helyen is megcsináltam a gömb felületén, és így elég stabil lett.
 

Aztán mikor ez elkészült, visszaszúrtam a pálcát a tartókába, és ezt érdemes beleragasztani mert különben kicsúszik a súlytól és leesik a csokor teteje. Ráhúztam a papírgurigát a pálcára, kicsit összenyomtam (rámarkoltam) és a pálcát a guriga aljánál, visszahajtottam aztán fent is visszahajtottam ami még túllógott, és az egészet celluxszal körbetekertem.
 


Ezután bele lettek szurkálva a virágok a gömbbe. Ehhez a művelethez érdemes gyűszűt használni. :)
 


Mikor ez elkészült, jöhetett a csomagolás. Ehhez gyűrt papírt használtunk. Csokronként 3 db kettőbe hajtogatott papírt, meggyűrtünk, és egymással fedésben celluxszal és tűzőgéppel rögzítettük.
 
 
És a fogórésznél még egy csík papírral körbetekertük hogy szép legyen, és rendesen fedjen. Ezekről sajnos nem tudok képekkel szolgálni pedig úgy rémlett hogy csináltam, sorry.
Díszítésnek a menyasszonyi csokorhoz használtunk csíptetős lepkét (a lepke személyes okból lett rátéve) hajba rakható gyöngyös tetejű hullámcsat szerűségeket. Nem tudom mi ennek a hivatalos neve, de esküvői kontyokban előszeretettel használják a fodrászok. Mivel ezek fehérek voltak, én befestettem őket hobbiboltban kapható lila "3D díszítő tollal".
 

Valamint csillámport szórtunk a csokorra, és ha jól tudom hajlakkal lett fixálva.

A megmaradt tüllanyagból (amit levágtam a fátyolkészítéskor) és még pár virágból pedig készültek a tanúknak, a vőlegénynek és a vőfélynek kitűződíszek.


A végeredmény pedig ez lett:
 

 

Köszönöm a figyelmet, Szép Napot az Olvasónak! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése