Gyermekeink biztonsága, avagy miért ne használjunk oldalkereket (saját vélemény)

Sziasztok!
Ne haragudjatok, ma kicsit elkanyarodunk a blog eredeti témájától.
Ma rájöttem valamire. Arra jöttem rá, hogy miért rossz az ha egy gyerek pótkerékkel tanul meg biciklizni. Hogy miért baj ha mindentől óvjuk. És hogy mikor jöttem erre rá? Ma, amikor egy autó oldalról nekem jött. Tudjátok ti kedves szülők mit vesztek el a gyerektől amikor pótkereket raktok a gyerek bicikliére? Tudjátok mit tanultunk meg nagyon mi, akik még akkor tanultunk meg bringázni mikor még nem volt pótkerék, vagy még gyerek bicikli sem, hanem szüleink bringáján próbálgattuk hogy hány másodpercig sikerül elesés nélkül gurulni? Elmondom; Esni! Meg kell tanulni jól esni. Esni tudni kell, és ez nem jön magától. Néhány kisebb (tudom akkor hatalmasnak tűnik) horzsolás, elég ahhoz hogy a gyerek megtanuljon jól esni. És hogy miért mondom ezt? Mert ha én nem tanultam volna meg jól esni, akkor ma lehet ott maradtam volna az aszfalton, de legalábbis vihetett volna a mentő. Hozzáteszem rám tudom hogy vigyáznak az égiek, de ha nem tanultam volna meg esni anno, akkor most nem úsztam volna meg annyival hogy fél órát mosogattam magamról a dzsuvát a Tesco mosdóban... Tudom hogy nehéz, és rengeteg türelmet igényel. Én is anya vagyok, 4 gyerkőcöm van, tudom. Tudom hogy mindenhonnan az ömlik hogy az anyukák versenyeznek melyikük gyereke mit tud már. De Te aki ezt olvasod, ha Te jót akarsz a gyermekednek, hagyd hogy néha elessen, leessen, kicsinek még amúgyis rugalmasabbak a gyerekeink, nem olyan törékenyek mint látszik, arról meg ne is beszéljünk hogy most még aki pici az nem tud olyan gyorsan tekerni, de gondolj bele hogy abból a gyerekből hamarosan tini lesz, és ő már lehet 30, 40, 50 km/h-val is száguld majd ha rákap a bringázás ízére, és sajnos az autósok nem figyelnek oda rájuk. Szabálytalanul előznek minket bringásokat, kivágnak elénk mert mi lassabbak vagyunk náluk, és tudomást sem vesznek rólunk. Vannak biciklisek is akik szabálytalanok, nem mentegetem őket, van is bajom velük nem az autósokat akarom szidni félre értés ne essék! Ez a poszt a gyerekeinkről szól, és kérlek titeket gondolkodjatok el ezeken.
Szép Napot a Kedves olvasónak! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése